Бүгін: 08.05.2025
Реформалардың локомотиві сіздерсіздер, біздің ару жастар! Қазақстанның болашағы жастардың қолында, өз мүмкіндігіңді, арманыңды жіберіп алма. Жақсы оқып, еңбектенген адамның ғана арманы орындалады. Қасым-Жомарт Тоқаев
2024-2025 оқу жылының ӨЗІН-ӨЗІ БАСҚАРУ командасымен таныс болыңыздар!
 
 
 
 
 
 
Возможно, это изображение 1 человек и текст «OZIN OZIN-OZI OZI BASQARU 61 ACKAPOBA ACKAPOBAAИAHA AИAHA AZAMATTYQ σί GONTEN OZIN-OZI BASQARU 61»Возможно, это изображение 1 человек и текст «OZIN-OZI - OZI BASQARU OZIN 61 EPTAEBA AИЛbHA3 "ATQARU" 6 GUNaY OZIN-OZI BASQARU 61»Возможно, это изображение 1 человек и текстВозможно, это изображение 1 человек и текст «OZIN-OZI OZI BASQARU 61 AЛTAEBA AARHA " 6 스스치한 Iaan OZIN-OZI BASQARU 61»Возможно, это изображение ‎1 человек и ‎текст «‎OZIN-OZI OZI BASQARU 61 KOMAPOB PACyЛ SMM-MANAGER 6 لأدات PAMTaN OZIN-OZI BASQARU 61‎»‎‎
 
8 мин оқу жобасы бойынша сұхбат.
1 ақпан күні өткізілген “ПАРАСАТ” дебат клубының "Бұл палата несиелік карталардың пайдасынан гөрі зияны көп деп есептейді" тақырыбында өткізілген дебат ойынынан кейін ӨЗІН-ӨЗІ БАСҚАРУ ҰЙЫМЫНЫҢ мүшелері кішігірім сұхбат алды.
Сұхбаттың негізгі мақсаты: оқушылар мен мұғалімдердің осы "Дебат" ойынынан алған әсерлерін тыңдау.
Бүгін өзін-өзі басқару ұйымы 3 "В" сынып оқушыларымен "Қоғамдық көліктегі ережелер" тақырыбына байланысты сыныптан тыс іс-шара өткізді.
Оқушылар рөлдік ойындарға қатысып, ережелер құрастырып, өз ойларымен бөлісті.
?Бүгін өзін-өзі басқару ұйымы мектеп директорымен кездесіп, алдағы жоспарларымен, атқаратын іс-шараларымен бөлісті.
?Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымының негізгі мақсаты – оқушылардың мектепті басқаруға қатысу құқықтарын жүзеге асыру, жарқын ұйымдастырушылық қасиеттері бар жеке тұлғаны тәрбиелеу, өз бетімен шешім қабылдай алатын, жауапты және тәртіпті, дербес таңдау жасауға дайын, белсенді өмірлік ұстанымы қалыптасқан қабілетті көшбасшы тәрбиелеу болып табылады.
Бүгін "Өзін-өзі" басқару ұйымының ұйымдастыруымен 6 "Б", 5 " Д" сынып оқушыларымен 8 минуттық жоба аясында оқыған кітаптарымен бөлісу, талқылау жүргізілді.
?Оқушылар кітаптағы әңгіме, қызықты оқиғаларын айтып, бір-бірімен пікір таластырды.