Бүгін: 08.02.2025
Реформалардың локомотиві сіздерсіздер, біздің ару жастар! Қазақстанның болашағы жастардың қолында, өз мүмкіндігіңді, арманыңды жіберіп алма. Жақсы оқып, еңбектенген адамның ғана арманы орындалады. Қасым-Жомарт Тоқаев

Әлеуметтік педагогтың 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Балалардың әлеуметтану мәселелеріне тоқталып, оған заман талабына сай көмек, қолдау көрсету, өмір сүру мүмкіндігіне, әлеуметтік реабилитация мен бейімделуіне, жұмысқа орналасуы мен тұрғын үй кезегімен қамтамасыз ету жұмыстарын талдап, жандандыру.

Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты: оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші ғана емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол таба білуіне көмектесу, қатарға қосу, рухани жан дүниесін танып білу, жұмыстарын ұйымдастыру, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайту.

 Әлеуметтік педагогтың міндеттері:

  1. Оқушылардың әлеуметтік қорғалуын және әлеуметтік ортаға биімделушілік деңгейін анықтау;
  2. Әлеуметтік көмек қажет ететін оқушыларға дер кезінде көмек көрсету;
  3. Оқушылар мен олардың жанұясы, ортасы, мамандандырылған әлеуметтік қызыметкерлер арасындағы қарым- қатынастарды орнату;
  4. Оқушыларды қолдау және көмек беру, құқықтарын және жеке басының бостандығын білу туралы әлеуметтік қорғалу жағынан шаралар қабылдау;
  5. Әлеуметтік көмек көрсету арқылы жағдайды жақсарту, құқық бұзушылықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыпуға байланысты шаралар ұйымдастыру;
  6. Оқушылардың мектепте, жанұясында,қоршаған әлеуметтік ортада психологиялық жайлы жағдай қалыптастыру;
  7. Бала дамуының бұзылуын уақытында ескертіп, дер кезінде шара қолдана отырып, білім алуға деген қажетті жеке қасиеттерді, тәрбиені, салауатты өмір салтының құндылықтарына баулу;
  8. Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс жіргізу. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыстарының жоспарының орындалуын қадағалау;
  9. Жалпыға бірдей міндетті білім беру қоынан материялдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту,
  10. Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі білім басқармасымен «Мектепке жол» акциясын басшылыққа ала отырып, мекеме басшыларымен, кәсіпкерлермен бірігіп қамқорлық акциясын ұымдастыру.

 

Әлеуметтік педагогтың оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Қызмет түрі

мерзімі

жауаптылар

Есеп беру нысандары

Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттарды жүргізу

1.       

Заңнамалық актілер. Заңға тәуелді нормативтік- құқықтық актілер құжаттар базасын жинақтау.

Тамыз

Әлеуметтік педагог

Жоспар

2.       

Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын құру

Тамыз

Әлеуметтік педагог

Жоспар

3.       

«Жалпыға міндетті оқу қоры», «мектепке жол» акциясы мен жалпыға міндетті оқуды жүзеге асыру айлығын ұйымдастыру.

Әлуметтік көмек алатын отбасыдан шыққан оқушылардың ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

Тамыз

Әлеуметтік педагог

Акция аясында

4.       

Әлеуметтік жағдай төмен, көп балалы отбасынан шыққан, қамқорлыққа алынған, атаулы әлеуметтік көмек алатын оқушылардың құжаттарын жинақтау. Әр сыныптың әлеуметтік паспортын жинақтау.

Қыркүйек

Әлеуметтік педагог

ДТЖЖО

Пед.кеңес анықтама

5.       

Мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайларын сынып жетекшілерімен бірлесе отырып зертеу жұмыстарын жүргізу, мектептің әлеуметтік төлқұжатын жасау.

·         Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар;

·         Ерекше білімді қажет ететін оқушылар, үйде оқытылатын оқушылар;

·         АӘК алатын отбасыдан шыққан оқушылар

·         Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар

·         Көп балалы отбасынан шыққан оқушылар

·         Жартылай жетім отбасынан шыққан оқушылар

·         Мектепте оқитын мүгедектігі бар оқушылар

·         Өгей ата-анамен тұратын оқушылар(өгей әке-анамен тұратын)

·         Жақын және алыс шет ел азаматтығы бар оқушылар

·         Қандас отбасынан шыққан оқушылар;

Қыркүйек

Әлеуметтік педагог,

Сынып жетекшілер

Құжаттарын жинақтау

6.       

Мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыру;

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларын бір мезгіл қоғамдық ыстық тамақпен қамту бойынша жұмыстар жүргізу;

тамыз

Әлеуметтік педагог

ДТЖЖО

Пед.кеңес анықтама

Балалық шақтың құқұғын қорғау жұмысы

1.       

«Мектептегі бала құқұғы» оқушылар арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

қырқүйек

Әлеуметтік педагог,

Психолог,

ДТЖЖО

Анықтама

2.       

Жақын маңдағы медицина мекемесінің қызыметкерлерімен медециналық тақырыптар бойынша лекциялар, ангмелер және кеңес беру

Жарты жылдық

Әлеуметтік педагог

Медбике

ДТЖЖО

Сынып жетекші

Пед.кеңес анықтама

3.       

«Өмір құндылығы» 8-11 сыныптар трениг

Қараша

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

психолог

Анықтама

4.       

«Отбасы бақыт мекенім» тақырыбында орта буын 5-7 сыныптарында эссе жазу

Желтоқсан

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

психолог

Анықтама

5.       

Жаңа жылдық әкімдік және президенттік шырша мерекесіне әлеуметтік қамқорлықтағы балалардың

Қатысуын ұйымдастыру

Желтоқсан

Әлеуметтік педагог

ДТЖЖО

 

Әр түрлі есепте тұрған оқушылармен жеке профилактикалық жұмыс

1.       

Үйде оқытылатын оқушылардың үй жағдайына зерделеу жұмыстарын жүргізу, ата-аналарына психологиялық- педагогикалық әлеуметтік қолдау көрсету жұмыстарын жүргізу.

Жылына екі рет

Әлеуметтік педагог,

Психолог,

ДТЖЖО

Акт қамқоршылық есебі

2.       

Әлеуметтік педагогикалық қолдауды қажет ететін (жаңадан анықталып, проблемалық жағдайда тап болған) отбасынан шыққан оқушылармен кешенді жұмыстар жүргізу.

Тоқсан сайын

Әлеуметтік педагог,

Психолог,

ДТЖЖО

Анықтама

3.       

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан оқушылардың мектепшілік және қала сыртындағы лагерьде демалуын қамтамасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру.

мамыр

Әлеуметтік педагог

ДТЖЖО

Оқушылар құжаттарын жыйнау

Диагностикалалау- талдау қызыметі

1.       

«Мен тұлғамын/ Мен және менің әлемім» 5-7 сыныптар дөңгелек үстел

Қаңтар

Әлеуметтік педагог

Психолог

Сынып жетекшілер

Анықтама

2.       

Оқушылардың отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында «Отбасындағы өз ойым, өз орным» сауалнамасын алып, диагностика жүргізу. 1-11 сыныптар аралығы.

Ақпан

Әлеуметтік педагог

психолог

анықтама

Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмлетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмілетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс- қимыл жүргізу жұмысы

1.       

Жетім және қамқоршылықтағы оқушылардың, үйде оқытылатын оқушылардың үйлеріне барып зерделеу жұмыстарын жүргізу.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

Педагог- психолог

 

Болған жағдайда

2.       

Сабақтардан себепсіз қалып кәмілетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия ұсынылған оқушыларымен (бар болған жағдайда) психологиялық педагогикалық, әлеуметтік жұмыс жүргізу.

Жыл бойы

Сынып жетекші педагог- үйымдастырушы

ДТЖЖО

мектеп инспекторы

Болған жағдайда

3.       

Ата- анасынан бөлек туыстарымен тұратын оқушылардың отбасылық, әлеуметтік жағдайын бақылау

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

Педагог- психолог

Сынып жетекші педагог- үйымдастырушы

ДТЖЖО

мектеп инспекторы

Болған жағдайда

Білім алушылар ата- аналарымен (отбасыларымен)профилактикалық жұмыс

1.       

Ата- аналар жиналыстарына қатысу:

Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата- аналарымен байланысын қадағалау.

I.II.III.IV тоқсан

Әлеуметтік педагог

ДТЖЖО психолог

Хаттама

2.       

Аудандық әкімшілік, және қалалық жұмыспен қамту орталығымен байланыста болып, АӘК алушы отбасылардың тізімін тоқсан сайын алып отыру, оқушыларды анықтау.

наурыз

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

 

 

 

3.       

«Отбасы жарастығы» дөңгелек үстел ата- аналармен

Наурыз

Әлеуметтік педагог

Педагог- психолог

Сынып жетекші педагог- үйымдастырушы

ДТЖЖО

мектеп инспекторы

Хаттама

Диагностикалық талдау қызметі

1.       

Әлеуметтік педагог қызыметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қортынды есебі

Мамыр

Әлеуметтік педагог

SWOT талдау

2.       

Келесі жаңа оқу жылына жоспар құру

Мамыр

Әлеуметтік педагог

Жоспар әзірлеу