Бүгін: 08.02.2025
Реформалардың локомотиві сіздерсіздер, біздің ару жастар! Қазақстанның болашағы жастардың қолында, өз мүмкіндігіңді, арманыңды жіберіп алма. Жақсы оқып, еңбектенген адамның ғана арманы орындалады. Қасым-Жомарт Тоқаев

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Бекітемін:

       Қ.Сәтпаев атындағы

      №61  мектеп-лицей директоры

       Омарханов Е.А.

     ____________                                                                 

       «   »  ________  2022ж

 

 

 

 

                                                                                                     2022-2023  оқу жылына арналған

                                                                                             «Психологиялық қызметтің» жұмыс жоспары

                                                                                              Қ.Сәтпаев атындағы №61 мектеп-лицей

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                              Мектеп психологтары:       Журкеева А.Ж.

                                                                                                                                                                                                                                                        Игілік А.И.

 

 2022 ж.

 

 

 

 

 

 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 25.08.2022 ж. № 377 бұйрығы негізінде «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.

 

 

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің жұмысы 5 негізгі бағыт бойынша жүзеге асырылады:

 

I     Диагностика

II   Түзету-дамыту жұмысы

III   Алдын алу - ағарту жұмысы

IV   Кеңес   беру

V   Ұйымдастыру - әдістемелік жұмыс

 

 

Мақсаты:

 

Мектеп кезеңінде қолайлы психологиялық жағдай жасау және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.

 

  Міндеттері:

 

 - білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыру;

- оқушыларға, ата-аналар мен педагогтерге психологиялық, консультациялық көмек көрсету;

- мектептің психологиялық қызметінің жемісті қызметіне мектептің барлық педагогикалық құрамын белсенді тарту;

-білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;

- психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру;

- мектепте оқушылардың қолайлы психологиялық ахуалы үшін жағдай жасау. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тамыз

 

Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау

 

Қызметі

Мақсаты

Жауаптылар

Аяқтау нысаны

1

Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс  жоспарын бекіту

Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру

Психологиялық қызметтің құрамы

Оқу жылына бекітілген жоспар

2

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік-құқықтық базаны құру

Хатшы

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық

 

3

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік-құқықтық базаны құру

Хатшы

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық

 

Іс-шара

           

 

 Мақсаты

Мақсатты

 аудитория

Жауапты және ескертулер

Аяқтау және есеп беру нысаны

Қыркүйек

I  Диагностика

1

(15 қыркүйектен кейін)

«Мектеп суреті» проективтік әдістеме

Н. Нижегородцев., В. Шадриков

 

Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын зерттеу

1 сынып оқушылары

Психологтер,

1 сынып мұғалімдері

Диагностика нәтижелерін талдау

2

«Адамдармен ағаш» проективтік әлеуметтік-психологиялық әдістемесі.

Авторы-Д. Лампен, Л. П. Пономаренко бейімделуі. «Амалтея» диагностикалық кешені.          

           

Оқушылардың бейімделу процесін зерттеу және бейімделу проблемаларын анықтау

 

1-4 сынып оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

3

Филлипстің мектеп мазасыздығының тест-сауалнамасы «Амалтея» диагностикалық кешені

           

Мектептегі мазасыздықты зерттеу

 

5, 6, 7 сынып оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

4

Бақылау, сабаққа қатысу

1-4 апта

Оқушыларының бейімделу ортасын зерттеу

1, 5, 10 сыныптарда

Психологтер, әлеуметтік. мұғалімдер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

 

 

II Түзету-дамыту жұмысы

1

№ 1 тақырып «Дау-жанжал емес»  Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу». бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Жанжалды жағдайларда сындарлы мінез-құлық тәсілдерін дамыту.   

7 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

№3 тақырып «Қауіпті жағдайлар», «Сыпайы түрде бас тарту»  Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА  «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу»   бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Балаларды ықтимал қауіпті жағдайлар туралы хабардар ету, әлеуметтік дағдыларды дамыту

1-4 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

1

«Бірінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» оқыту семинары

 Педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту

1 сынып педагогтері

Психологтер

Семинардың өтуі  туралы ақпарат

2

«Бірінші сынып оқушыларына бейімделу» семинар-практикум

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту

1 сынып ата-аналары

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, психологтер

Семинардың өтуі  туралы ақпарат

3

«Орта буынға өту кезінде бесінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» оқыту семинары

Педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту

5 сынып педагогтері 

Психологтер

Семинардың өтуі  туралы ақпарат

4

 Жалпы мектептік және сыныптық ата-аналар жиналыстарында қысқаша сөз сөйлеу. «Оқу жылының басында баланың мектепке сәтті бейімделуі»

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту

1-11 сынып аралығындағы ата-аналар

Сынып жетекшілері, психологтер

- Жүргізілген жұмыс туралы ақпарат

- Ата-ананың баланың психодиагностикасына ақпарат беру және келісім беру парақтары

IV кеңес беру

1

Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналар мен  педагогтерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, педагогтер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

 

 

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру.

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

           

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық қолдау бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

 

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Электрондық мәліметтер базасы

3

Оқушылардың психодиагностикасын жүргізуді ұйымдастыру және әдістемелік дайындау

Жұмысты жүйелеу

 

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Электрондық мәліметтер базасы

4

Әдістемелік материалдарды, психологиялық зерттеу материалдарын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс

Тренингтік сабақтардың, түрлі бағыттар бойынша түзету бағдарламаларының әзірлемелерін толықтыру

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Әдістемелік қоржынды толтыру

5

«Тәуекел тобы» контингентінің жеке жоспарларын жасау және бекіту

Кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

«Тәуекел тобының» контингенті

Психологиялық қызметтің құрамы

Жеке жоспарлар

6

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің және іс-шаралардың жұмысына қатысу    

 

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету

Психологтер

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ орынбасары, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram

7

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

           

                       

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.

Іс-шаралар бағдарламалары

Қазан

I Диагностика

1

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Отбасылық сурет» әдістемесі.     

Отбасындағы баланың қарым-қатынасы мен эмоционалды жағдайын диагностикалау.

1-4 сынып оқушылары

Психологтер, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

2

«Амалтея» диагностикалық кешені «Жасөспірімдерге арналған «Отбасылық әлеуметтену» 

Отбасылық әлеуметтенуді зерттеу

1-5 сынып оқушылары

Психологтер, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

3

 7, 8, 9, 10, 11 сынып оқушылары арасында анықтау бойынша диагностикалық кезең өткізу. Bilim Foundation ҚҚ превенция бағдарламасының онлайн сауалнамалары

 

Кәмелетке толмағандар арасында «психологиялық қолдау тобын» ерте анықтау. Оқушылардың психологиялық денсаулығының скринингі

7-11 сынып оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері

Мониторинг базасынан анықтама

II Түзету-дамыту жұмысы

1

«Ата-аналармен жұмыс барысында жанжалды жағдайларды қалай шешуге болады» тақырыбында мұғалімдерге арналған семинар-практикум

Жанжалды жағдайларды шешу бойынша мұғалімдердің дағдыларын дамыту

Сынып жетекшілері, психологтер

Барлық буын мұғалімдері

Ақпарат, іс-шара әзірлеу

2

Ы. Алтынсарина атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында қорқыныш сезімінен арылуға және өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған жаттығулар

Оқушылардың жеке-мотивациялық аймағын түзету жұмысы

 Сынып жетекшілері, психологтер

Бастауыш буын педагогтері

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

  Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында логикалық жаттығулар кешені, «Орындықтар», «Күрделі квадрат» тапсырмалары және т. б.

Жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктерін дамыту және түзету

 

Сынып жетекшілері, психологтер

5-7 сынып оқушылары, сондай-ақ сынып жетекшілерінің сұранысы бойынша

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

4

№2 тақырып «Ашумен не істеу керек»

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Оқушыларды агрессивті сезімдерін қауіпсіз білдіру тәсілдеріне үйрету, рефлексивті механизмдерді белсендендіру          

Сынып жетекшілері, психологтер

5-7 сынып оқушылары

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

1

«Тағдыр сақшылары» превенция бағдарламасы аясында мектеп педагогтері мен қызметкерлерін оқыту

Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу

Орта және жоғары буын педагогтері

Директордың ТЖ  орынбасары, психологтер, сынып жетекшілері

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

«Ата-аналарға арналған мектеп»  курсы аясында «Балалар мен жасөспірімдер депрессияның белгілері» тақырыбында вебинар.

 

 

Ата-аналарды жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алдын-алуды хабардар ету

Орта және жоғары буын ата-аналары

 

 Қатысуға жауаптылар:

директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері. (вебинарға сілтемені WhatsApp арқылы тарату)

YouTube арнасында психологиялық қызмет бөлімінің іс-шарасы

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

«Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу» бағдарламасы аясында 7, 8 сынып оқушылары үшін семинар-дәрістер: «Көңіл-күйіңе әсер ет және оны жақсарт»

Кәмелетке толмағандардың аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу

  7, 8 сынып оқушылары

 

Директордың ТЖ орынбасары, психологтер, сынып жетекшілері

Іс-шараны әзірлеу,

топтық және жеке жұмыс журналына жазу

4

 №5 тақырып «Стресстен қалай арылуға болады»

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарындағы кәмелетке толмағандар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Оқушылардың стреске тиімді қарсы тұру қабілетін қалыптастыру.

8-11 сынып оқушылары

 

Директордың ТЖ орынбасары, психологтер, сынып жетекшілері

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

IV кеңес беру

1

 Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналарға және педагогтерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, мұғалімдер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Барлық және жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру.

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Электрондық мәліметтер базасы

3

Әдістемелік материалдарды, психологиялық зерттеу материалдарын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс       

           

Тренингтік сабақтардың, түрлі бағыттар бойынша түзету бағдарламаларының әзірлемелерін толықтыру

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Психологтер әдістемелік қоржынды толықтыру

4

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің және іс-шаралардың жұмысына қатысу    

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету

Психологтер

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ орынбасары, директордың ТЖ  жөніндегі орынбасары

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram

5

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

           

                       

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

Директордың ТЖ  жөніндегі орынбасары

Іс-шаралар бағдарламалары

6

1, 5 және 10 сынып оқушыларының бейімделуі бойынша жұмысқа талдау жасау

                       

Бейімделу кезеңінде оқушыларға көмек көрсету бойынша кураторларға ұсыныстар әзірлеу   

1, 5 және 10 сынып оқушылары

Психологтер

Аналитикалық анықтама

Қараша

I  Диагностика

1

7, 8, 9, 10, 11 сынып оқушылары арасында анықтау бойынша диагностикалық кезең өткізу. «Bilim Foundation» ҚҚ (превенция) алдын алу  бағдарламасының онлайн сауалнамалары

Кәмелетке толмағандар арасында «психологиялық қолдау тобын» ерте анықтау. Оқушылардың психологиялық денсаулығының скринингі

8,9,10 сынып оқушылары

Алдын алу бағдарламасының алгоритміне сәйкес психологтер мен мамандар

Аутодеструктивті оқыту бойынша «тәуекел тобы» контингентінің деректер базасын қалыптастыру, (превенция) алдын алу  бағдарламасының алгоритмі бойынша жеке сүйемелдеу

2

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында таңдау бойынша диагностикалық әдістемелер   (2-қосымшадан)

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау

Бастауыш буын оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

3

«Социометрия» әдістемесі

 

Топтық психологиялық климатты және тұлғааралық қатынастар құрылымындағы оқушының мәртебесін зерттеу

5-8 сынып оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

4

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА

 «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында таңдау бойынша диагностикалық әдістемелер (2-қосымшадан)

Білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау

8,9,10   сынып оқушылары

 

Психологтер, сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

 

II Түзету-дамыту жұмысы

 

1

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА

 «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында таңдау бойынша диагностикалық әдістемелер (2-қосымшадан)

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары

Психологтер, сынып жетекшілері

Бастауыш буын оқушылары

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

№ 4 тақырып «Мен өзімді мақтан тұта аламын»

Ы. Алтынсарин атындағы «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Позитивті өзін-өзі бағалауды дамыту, сенімділік сезімін арттыру

Психологтер, сынып жетекшілері

 5-7 сынып оқушылары

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

 

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

 

1

№ 7 тақырып «Ой, сезім, мінез-құлық»

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Эмоционалды саланы дамыту, өзін-өзі анықтау дағдыларына үйрету

Психологтер, сынып жетекшілері

2-5 сынып оқушылары

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

                                                                                                            IV Кеңес беру

1

 Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналарға және педагогтерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, мұғалімдер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Барлық және жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Электрондық мәліметтер базасы

3

Әдістемелік материалдарды, психологиялық зерттеу материалдарын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс                   

Тренингтік сабақтардың, түрлі бағыттар бойынша түзету бағдарламаларының әзірлемелерін толықтыру

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Психологтер әдістемелік қоржынды толықтыру

4

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің және іс-шаралардың жұмысына қатысу    

 

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету

Психологтер

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ орынбасары, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram

5

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

           

                       

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.

Іс-шаралар бағдарламалары

6

1, 5 және 10 сынып оқушыларының бейімделуі бойынша жұмысқа талдау жасау

                       

Бейімделу кезеңінде студенттерге көмек көрсету бойынша кураторларға ұсыныстар әзірлеу   

1, 5 және 10 сынып оқушылары

 

Психологтер

Аналитикалық анықтама

                                                                                                            Желтоқсан

Психология апталығы» аясындағы іс-шаралар)

I Диагностика

1

Танымдық процестердің диагностикасы.

Дарынды балаларды және оқуда қиындық көріп жүрген оқушыларды анықтау

2-10 сынып оқушылары

Психологтер

Диагностикалық зерттеу нәтижелері

2

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында таңдау бойынша диагностикалық әдістемелер (2-қосымшадан)

Білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау

10 сынып оқушылары

Психологтер, 10 сынып жетекшілері

Диагностикалық зерттеу нәтижелері

3

«Теріс жағдайларды жеңу жолдары» Амалтея диагностикалық кешені  Егер бағдарламалар болмаса, онда ол бланк түрінде жүзеге асырылады

Жоғары сынып оқушыларының стресске төзімділігін диагностикалау

9 сынып оқушылары

Психологтер, 9 сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

4

А. Г. Лусканованың «Амалтея» диагностикалық кешенінің мектеп мотивациясын анықтау сауалнамасы. Егер бағдарламалар болмаса, онда ол бланк түрінде жүзеге асырылады.

Мектептегі мотивацияны зерттеу

4 сынып оқушылары

Психологтер, 4 сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

                                                                                                        II Түзету-дамыту жұмысы

1

Ы. Алтынсарин атындағы ҮБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында қорқыныш сезімінен арылуға және өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар. Таңдау бойынша түзету-дамыту әдістемелері (2-қосымшадан)

Жеке мотивациялық аймақтың түзету жұмыстары

Бастауыш сынып оқушылары (сұраныс бойынша)

Психологтер, сынып жетекшілері

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

№ 6 тақырып «Мен өз ренішіме кеттім». Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында   

Қорлауды жеңу әдістерін үйрету Эмпатияны дамыту

6-8 сынып оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

№ 7 тақырып«Өтініш және менің оған деген көзқарасым»  Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында

Әлеуметтік дағдыларды дамыту

8-10 сынып оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

 

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

 

1

Ақпараттық акция, шағын дәрістер: «Қауіпсіз интернет», «Интернет ресурстарын иелену мәдениеті».

Тақырып шамамен ұсынылған, тақырыптардың таңдауы бойынша жүзеге асырылады, тақырыпты өз тақырыбыңызбен де ауыстыруға болады. Іс-шара мақсатқа сай болуы керек

Интернеттегі қауіпсіз мінез-құлықтың алдын алу

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, психологтер, сынып жетекшілері

1-4 сынып оқушылары үшін 5 сынып оқушылары өткізеді.

5-7 сынып оқушылары үшін 8х оқушылары өткізеді.

8-10 сынып оқушылары үшін 11х оқушылары өткізеді

Анықтама.

(қандай сыныптар қатысты).

- Іс-шараны әзірлеу

 

Өткізілген іс-шара туралы ақпарат мектеп сайтында

2

«Психологтың кеңестері» айдары «Әлеуметтік желілер.  Балаларға арналған қауіпсіздік»

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту

1-11 сыныптар ата-аналары үшін

 

Қатысушыларға жауаптылар:

директордың ТЖ орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері. (вебинарға сілтемені WhatsApp арқылы тарату)

YouTube арнасындағы психологиялық қызмет бөлімінің іс-шарасы

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

«Ата-аналарға арналған мектеп»  курсы, вебинар: «Буллинг. Оны қалай тоқтатуға болады?»

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту

1-11 сыныптар ата-аналары үшін

 

Қатысушыларға жауаптылар:

директордың ТЖ орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері. (вебинарға сілтемені WhatsApp арқылы тарату)

YouTube арнасындағы психологиялық қызмет бөлімінің іс-шарасы

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

4

«Психолог кеңестері» айдары,

«Сынып жетекшісі мен ата-аналардың өзара оң іс-қимылы» тақырыбында мұғалімдерге арналған вебинар

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту

Бастауыш сынып ата-аналары үшін

 

Қатысушыларға жауаптылар:

директордың ТЖ орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері. (вебинарға сілтемені WhatsApp арқылы тарату)

YouTube арнасындағы психологиялық қызмет бөлімінің іс-шарасы

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу, ақпарат

5

 

«Ата-аналарға арналған мектеп» вебинар тақырыбы, «Балалар махаббаты. Ата-аналарға қалай жауап беру керек?»

Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық көмек

Жоғарғы буын ата-аналары үшін

 

Қатысушыларға жауаптылар:

директордың ТЖ орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері. (вебинарға сілтемені WhatsApp арқылы тарату)

YouTube арнасындағы психологиялық қызмет бөлімінің іс-шарасы

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

IV Кеңес беру

1

 Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналарға және педагогтерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, мұғалімдер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Барлық және жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру.

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктер мен іс-шаралардың жұмысына қатысу.

                       

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету

Психологтер

 

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары.

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram

4

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

           

             

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.           

 

Іс-шаралар бағдарламалары

5

«Психология апталығы» аясында өткізілген іс-шаралар туралы есеп

Есеп беруді орындау

Әдістемелік бөлім

Психологтер

 

«Психология апталығы» туралы есеп

6

Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жартыжылдық есепті жасау

Есептілікті орындау

Әдістемелік бөлім

 

Нысан бойынша жартыжылдық есеп

 

Қаңтар 2023 ж

 

I Диагностика

1

Кәсіби бағдарлық тестілеу «Кәсіби дайындық сауалнамасы».    

Оқушылардың кәсіби уәждерін зерттеу

9 және 11 сынып оқушылар

Директордың бейінді оқыту жөніндегі орынбасары, психологтер

Диагностикалық зерттеулердің нәтижелері

2

Е.К. Климовтың дифференциалды-диагностикалық сауалнамасы.        

           

Бейіндік бағыттағы сыныптаманы зерделеу

9 және 11 сынып оқушылары

Бейіндік оқыту бойынша директордың орынбасары, психологтер

Диагностикалық зерттеулердің нәтижелері

II Түзету-дамыту жұмысы

 

1

№11 тақырып «Қиын жағдайлар маған не үйрете алады Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында»

Қиын жағдайлар туындаған кезде оқу әсерінің мүмкіндігі туралы хабардар болу

2-3 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында «Мен өмірді таңдаймын!» семинар - тренинг

Психологиялық алдын-алу және ағарту

Орта және жоғары буын сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

Тренинг «Мен тәуелсіз болғым келеді!».

Бастауыш сынып оқушыларының ерікті қасиеттерін дамыту.

1 сынып оқушылары

Директордың бейінді оқыту жөніндегі орынбасары, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

 

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

1

Әкімшіліктің сұрауы бойынша педагогикалық кеңес жұмысының тақырыбы аясында педагогикалық кеңесте сөз сөйлеу

Педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту

Педагогтер

ОТЖ, ҒМР бойынша орынбасары және психологтер

Педагогикалық кеңестің хаттамасы

2

Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез – құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында мұғалімдерге арналған семинар-тренинг «Мұғалімдердің эмоционалдық күйіп қалу синдромының алдын алу және педагогтердің психикалық денсаулығын қолдау»

Эмоционалды күйзеліс синдромының алдын-алу және мұғалімдердің психикалық денсаулығын қолдау үшін жағдай жасау

Педагогтер

 

ОТЖ, ҒМР бойынша орынбасары және психологтер

Ақпарат психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

«Ата-аналарға арналған мектеп» курсы, вебинарлар:

«Оқушы өміріндегі жағымды эмоциялар»; «Өтпелі кезең: оқушылардың физикалық және жыныстық дамуы».

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту

Ата - аналар

Сынып ата-аналары (сынып жетекшісі сұрауы бойынша)

Топтық және жеке жұмыс журналына жазу

IV Кеңес беру

1

 Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналарға және педагогтерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, мұғалімдер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Топтық жұмыс журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Барлық және жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру.

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Психологтер әдістемелік қоржынды толықтыру

3

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктер мен іс-шаралардың жұмысына қатысу.

                       

 

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету

Психологтер

 

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ орынбасары, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары.

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram

4

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

           

             

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары           

 

Іс-шаралар бағдарламалары

Ақпан

I  Диагностика

1

«Теріс жағдайларды жеңу жолдары» Амалтея диагностикалық кешені. Жоғары сынып оқушыларының стресске төзімділігін диагностикалау.

Диагностикалау

11 сынып оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері.

Диагностикалық зерттеулердің нәтижелері.

2

 «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА бағдарламасын іске асыру аясында

Диагностика эмоционалды -  жасөспірімдердің ерікті аймағында

Бастауыш және орта мектеп оқушылары

Психологтер, сынып жетекшілері  

Диагностикалық зерттеулердің нәтижелері.

II Түзету-дамыту жұмысы

1

№11 тақырып «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Қиын жағдайлар туындаған кезде оқу әсерінің мүмкіндігі туралы хабардар болу.

4-5 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналы

 

2

Жоғары сынып оқушыларына арналған тренингтік сабақтар: «ҰБТ деген не және оның мен үшін маңызы қандай?»; «Емтихан кезінде стрессті қалай жеңеміз?»; Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу»    

П бағдарламасын іске асыру шеңберінде психологиялық түзету және дамыту. Балаларда өзіне деген сенімділік сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар

9 және 11 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтар

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналы

3

«Достықты қалай үйренуге болады?»

 

Бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік қасиеттерін дамыту

2,3 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Анықтама (іс-шара қандай сыныптарда өтті)

- Іс-шараны әзірлеу.

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

1

«Психологтың кеңестері» айдары, «Дарынды балалардың эмоционалдық фонының ерекшеліктері» тақырыбына педагогтерге жадынамалар тарату.

 

Педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту

1-11 сынып педагогтері

Директордың ТЖ орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері, WhatsApp арқылы жадынамалар тарату Жадынамалар әдістемелік бөлімнен ұсынылады.           

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

«Психологтың кеңестері» айдары, жасөспірімдерге арналған «Егер сізді ренжітсе не істеу керек» тақырыбына жадынамалар тарату

           

Жоғары сынып оқушылары арасында буллингтің алдын алу

Жоғары сынып оқушылары

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері, WhatsApp арқылы жадынамаларды тарату. Жадынамалар әдістемелік бөлімнен ұсынылады.

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

«Ата-аналарға арналған мектеп» курсы, тақырыптар бойынша вебинарлар:  «Отбасындағы микроклимат және бала тәрбиесі».

«Жазасыз тәрбиелеу».

             

 

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту

Сыныптың ата-аналары (сынып жетекшісінің өтініші бойынша)

Қатысушылар  үшін жауаптылар: директордың ТЖ орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері. (вебинарға сілтемені WhatsApp арқылы тарату) Психологиялық қызмет бөлімінің іс-шарасы, YouTube каналында

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

IV Кеңес беру

1

Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер 

Ата-аналар мен мұғалімдерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар,

Психологтер

педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Топтық жұмыс журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Барлық және жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру.

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс,

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Электрондық мәліметтер базасы

3

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің және іс-шаралардың жұмысына қатысу.

           

 

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету          

Психологтер

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ орынбасары

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram

4

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

                         

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ  орынбасары. 

Іс-шаралар бағдарламалары

Наурыз

I  Диагностика

1

Бақылау диагностикасы «тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы

Бірінші жартыжылдықта анықталған МӨҚ оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау.         

Оқушылар контингенті

Әлеуметтік педагогтар, психологтар. 

Зерттеу нәтижелерін талдау.

II Түзету-дамыту жұмысы

1

№12 тақырып «Толеранттылық дегеніміз не?»  Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында

 

Оқушыларды толеранттылық ұғымымен және толерантты және төзімсіз тұлғаның негізгі белгілерімен таныстыру; Өзін және басқа адамдарды  толық тану қабілетін дамыту.

8-11 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

Жоғары сынып оқушыларына арналған тренингтік сабақтар: «Емтиханға деген сенімділік», «Стресспен күресу әдістері»;       Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Психологиялық түзету және дамыту.  Балаларда өзіне деген сенімділік сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар  

 

 9 - 11сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

Профилактикалық әңгіме «Қарым-қатынас мәдениеті»

Қарым-қатынас дағдыларын дамыту

Бастауыш сынып оқушылары

Бастауыш буын  сынып жетекшілері, психологтер

-Іс-шараны әзірлеу 

- Өткізілгені туралы анықтама.

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

1

 

«Психологтың кеңестері», ата-аналарға арналған жадынамалар: «Ата-ананың беделі туралы»

Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беру

Орта буын ата-аналары

Психологтер, сынып жетекшілері

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

2

«Емтиханға қалай дайындалу керек?» дәрістерін өткізу.     

           

Мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде психоэмоционалдық асқынудың алдын алу.

9,11 сынып оқушылары

Директордың ТЖ орынбасары, психологтер, жоғары сыныптарының жетекшілері, 9,11 сыныптары

- Іс-шараны әзірлеу            - Өткізу туралы анықтама. Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

3

«Ата-аналарға арналған мектеп» курсы, «Балалар махаббаты. Ата-аналарға қалай жауап беру керек?»

Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру

Орта және жоғары буын ата-аналары

Қатысушыларға жауаптылар: директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог, психологтер, сынып жетекшілері. (вебинарға сілтемені WhatsApp арқылы тарату) YouTube арнасындағы психологиялық қызмет бөлімінің іс-шарасы

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

IV Кеңес беру  

1

Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналар мен мұғалімдерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, педагогтер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Барлық және жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру.

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс,

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Электрондық мәліметтер базасы

3

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің және іс-шаралардың жұмысына қатысу

 

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету

Психологтер

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ орынбасары

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook,  Instagram

4

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

             

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ  жөніндегі орынбасары           

Іс-шаралар бағдарламалары

Сәуір

I  Диагностика

1

А.О. Орехованың «Үйлер» әлеуметтік эмоциялар мен құндылық бағдарларының жеке қарым-қатынастарының проективтік тесті 

 

Эмоционалды фон мен құндылық бағдарларын диагностикалау

 

3-5 сынып оқушылары

 

 

Психологтер, бастауыш сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелерін талдау

 

2

«Отбасының кинетикалық үлгісі» проективтік әдістемесі                    

Отбасының психологиялық ахуалын зерттеу

1, 2 сынып оқушылары

Психологтер, 1-3 сынып жетекшілері

Диагностика нәтижелері

3

 

Диагностикалық әдістемелерді таңдау бойынша (2-қосымшадан) Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру аясында

Эмоционалды фон мен құндылық бағдарларын диагностикалау

11 сынып оқушылары

Психологтер 11 сынып жетекшілері.

Диагностикалық зерттеу нәтижелері.

II Түзету-дамыту жұмысы

1

Оқушыларға арналған «Ерік күші және мінез» әңгімесі

Өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту 

Орта буын оқушылары,  

 

Орта буын сынып жетекшілері, психологтар іс-шараны әзірлеу

- Өткізу туралы анықтама

2

«Сезім және эмоциялар» тақырыбындағы практикалық сабақ            

Эмоционалды жағдайларды басқаруда дағдыларды дамыту

Аға буын оқушылары

Жоғары сынып жетекшілері, психологтер

- Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы анықтама

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

1

«Біздің балалар таңдаған мамандықтар» тақырыбында дәріс

Ата-аналарды кәсіптік  ағарту

 

9,11 сыныптардың ата-аналары

 

Директордың бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары, психологтер

- Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы анықтама

 

2

 

Жас мұғалімдерге арналған семинар: «Жасөспірімді қалай түсінуге және қабылдауға болады?» педагогтердің сұранысы негізінде

Өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту.

Жас педагогтер

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, психологтер, сынып жетекшілері

Педагогтерді тіркеу парағы.

Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы анықтама

 

3

 Тақырыптық әңгіме: «Жаман көңіл-күйді, тітіркенуді, ренішті қалай жеңуге болады?»

Ата-аналарды кәсіптік  ағарту

1-4 сынып оқушылары

 

Психологтер, бастауыш сынып жетекшілері

- Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы анықтама

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

4

Ата аналарға арналған кеңес: «Өзіңізді және балаңызды болашақ емтихандарға қалай дайындауға болады»

Ата-аналарды кәсіптік  ағарту

 

9,11 сыныптардың ата-аналары

Бейіндік оқыту бойынша директордың орынбасары, психологтер

- Ақпараттар

- Іс-шараны әзірлеу.

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

IV Кеңес беру

1

Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналар мен мұғалімдерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, педагогтер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Топтық жұмыс журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Барлық және жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерделеу

Психологиялық көмекті қажет ететін әр түрлі санаттағы студенттердің мәліметтер банкін қалыптастыру

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Психологиялық қызметтің құрамы

Электрондық мәліметтер базасы

2

Әдістемелік материалдарды, психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жинақтау, жаңарту және рәсімдеу бойынша жұмыс,

Психологиялық зерттеулердің материалдарын жинақтау

Білім беру процесіне қатысушылар

Психологтер

Электрондық мәліметтер базасы

3

Әдістемелік бөлім ұйымдастыратын педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің және іс-шаралардың жұмысына қатысу

 

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек көрсету          

Психологтер

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ орынбасары

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram

4

Психологтерге арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

                         

Өз білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары

Іс-шаралар бағдарламалары

Мамыр

I  Диагностика

1

«Тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы

 

Диагностика нәтижелерінде анықталған МӨҚ оқушыларының психологиялық денсаулық жағдайын бағалау

«Тәуекел тобы» контингентінің оқушылары

Әлеуметтік педагогтер, психологтер

Зерттеу нәтижелерін талдау

2

«Мен болашақ бесінші сынып оқушысымын» тақырыбына проективтік шығарма әдістемесі

Бастауыш буыннан орта буынға көшу дайындығын зерделеу

4 сынып оқушылары

 

 

Психологтер, 4 сынып жетекшілері

Зерттеу нәтижелерін талдау

3

Таңдау бойынша диагностикалық әдістемелер (2-қосымшадан)

 Ы. Алтынсарин «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу»  бағдарламасын іске асыру аясында

Эмоционалды фон мен құндылық бағдарларын диагностикалау

 

9 сынып оқушылар

 

Психологтер 9 сынып жетекшілері

Диагностикалық зерттеу нәтижелері

 

4

Таңдау бойынша диагностикалық әдістемелер (2-қосымшадан)

 Ы. Алтынсарин «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу»  бағдарламасын іске асыру аясында

Эмоционалды фон мен құндылық бағдарларын диагностикалау

7 сынып оқушылары

 

Психологтер 7 сынып жетекшілері

Диагностикалық зерттеу нәтижелері

 

 

II Түзету-дамыту жұмысы

1

№ 3 тақырып «Қауіпті жағдайлар.Сыпайы түрде бас тарту»  Ы. Алтынсарин атнындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында

Балаларды ықтимал қауіпті жағдайлар туралы хабардар ету, әлеуметтік дағдыларды дамыту

1-5 сынып оқушылары

Сынып жетекшілері, психологтер

 

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

 

2

Психологиялық тренинг «Барлығы сенің қолыңда!»

Алдын алу жолдарын іздеуге ынталандыру, нейропсихиатриялық асқынуды жеңу.

Релаксация әдістерін үйрету, жүйке-бұлшықет релаксациясының әдістерімен таныстыру және емтихан алдындағы стрессті жеңу

 

11 сынып оқушылары

 

 

11 сынып жетекшілері, психологтер

 - Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы ақпарат.

- Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

III Алдын алу-ағарту жұмыстары

1

Тақырып бойынша дәріс:

- «Емтиханға психологиялық дайындық»

- «ҰБТ-ға психологиялық дайындық»

9, 11 сынып оқушыларында ҰБТ-ға және мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде эмоционалды шамадан тыс жүктеменің алдын алу

9, 11 сынып оқушылары

9, 11-сыныптардың сынып жетекшілері,

психологтер

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

- Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы ақпарат

2

Тақырыптық әңгіме: «Болашаққа жоспарлар»

 

Түлектерге психологиялық-педагогикалық білім беру

 

9, 11 сынып оқушылары

 

9, 11-сыныптардың сынып жетекшілері,

психологтер

 

- Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы анықтама.

- Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

 

3

Профилактикалық әңгіме (немесе вебинар): «Компьютерлік ойындар: пайдасы немесе зияны?»

Интернет қауіпсіздігінің алдын алу

Бастауыш және орта буын оқушылары

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, психологтер, сынып жетекшілері

- Іс-шараны әзірлеу.

- Өткізу туралы анықтама Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

IV Кеңес беру

1

Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер

Балаларға, ата-аналар мен мұғалімдерге психологиялық көмек

Балалар, ата-аналар, педагогтер

Психологтер

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

2

Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер

Психологиялық көмек

Сұраныстар негізінде

Психологтер, шақырылған мамандар

Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

V Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Педагогикалық кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысу

Оқу және тәрбие процесін ұйымдастыруға көмек

 

 

Психологтер

 

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары

Мектеп сайтындағы ақпарат

Facebook, 

Instagram беттерінде

 

 

2

Психологтарға арналған семинарларға, конференцияларға қатысу

Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту

Психологтер

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары

Іс-шаралар бағдарламалары

 

3

АҚҚ контингентін оңалту және түзету процесін бағалау (психологиялық сүйемелдеу топтары)

МӨҚ контингенттерінің жеке жоспарларын орындау

 

Психологтер

Психологиялық

қызметтің құрамы

Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу

 

4

Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жылдық есеп жасау

Есептілікті орындау

Әдістемелік бөлім

Психологтер

Әдістемелік бөлім ұсынған нысан бойынша жылдық талдамалық және статистикалық есеп.

                     

 

 

Педагог- психолог     _________________________