«Бекітемін»
Нұр-Сұлтан қаласы
№ 61 орта мектеп директоры
Омарханов Е.А _________
___ ______________ 2022 ж.
2022-2023 оқу жылына арналған
әлеуметтік педогогтың
жұмыс жоспары
Нұр-Сұлтан, 2022 жыл
Мақсаты:
- Оқушылардың әлеуметтік қорғалуын, оларды білім және тәрбиемен қамтамасыз ету;
- Адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметпен қарайтын, еңбек сүйгіш, жақсы мінез, парасатты тұлға тәрбиелеу;
- Оқушылар бойына білімді меңгеруге қажетті жеке қасиеттерді және салауатты өмір салтының құндылықтарына баулу арқылы денсаулығын нығайту.
- Әр балаға қолайлы жағдай тудыру, әр түрлі әлеуметтік катергориядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау, әлеуметтік көмекті ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
Міндеттері:
- Оқушылардың әлеуметтік қорғалуын және әлеуметтік ортаға бейімделушілік деңгейін анықтау;
- Әлеуметтік көмек қажет ететін оқушыларға дер кезінде көмек беру;
- Оқушылар мен олардың жанұясы,ортасы,мамандандырылған әлеуметтік қызметкерлер арасындағы қарым – қатынастарды орнату;
- Оқушыларды қолдау және көмек беру, құқықтарын және жеке басының бостандығын білу туралы әлеуметтік қорғалу жағынан шаралар қабылдау;
- Әлеуметтік көмек көрсету арқылы жағдайды жақсарту, құқық бұзушылықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыруға байланысты шаралар ұйымдастыру;
- Оқушылардың мектепте, жанұясында, қоршаған әлеуметтік ортада психологиялық жайлы жағдай қалыптастыру;
- Бала дамуының бұзылуын уақытында ескертіп, дер кезіне шара қолдана отырып, білім алуға деген қажетті жеке қасиеттерді, тәрбиені, салауатты өмір салтының құндылықтарына баулу.
- Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс жүргізу. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыстарының жоспарының орындалуын қадағалау.
- Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту.
- Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі білім басқармасымен «Мектепке жол» акциясын басшылыққа ала отырып, мекеме басшыларымен, кәсіпкерлермен білігіп қамқорлық акциясын ұйымдастыру.
Әлеуметтік педогогтің оқу жылына арналған жұмыс жоспары
№ р/с |
Іс-шаралар |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Есеп беру нысандары |
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу |
||||
«Отбасы–әлеуметтік-педагогикалық қолдау обьектісі» Әртүрлі санаттарға жататын оқушылар тізімін жаңарту және түзету: · Аз қамтылған отбасы · Мүмкіндігі шектеулі балалар · Ата-ана қамқорлығынсыз қалған · Асыраушыларынан айрылған |
Құжат жинақтау |
Қыркүйек
|
Сынып жетекшілері Әлеуметтік педагог |
Әлеуметтік паспорт ДЖО |
Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылар арасынан мектепте бір мезгіл ыстық тамақты § Ұйымдастыру § Құжаттарын жинақтау |
Құжат жинақтау |
Қыркүйек |
Сынып жетекшілері Әлеуметтік педагог |
Тізім
Педагогикалық кеңес |
Ыстық тамақпен қамтылған оқушылардың тамаққа уақытылы баруын қадағалау |
Құжат жинақтау |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог Асхана қызметкерлері Медбике |
Бракеражды комиссия жұмысы |
«Мектепке жол» акциясына қатысу . Акцияға бизнес құрылымдардан, үкіметтік емес ұйымдардан демеушілер тарту. |
Құжат жинақтау |
Тамыз |
Тәрбие ісінің меңгерушісі Сынып жетекшілері Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
II. Балалық құқығын қорғау жұмысы |
||||
Арнайы мемлекет тарапынан әлеуметтік санаттарға берілетін көмектен бөлек құжатпен растауға келмейтін әлеуметтік жағдайы мүшкіл отбасыларға мемлекеттен қосымша көмек сұрау |
Тізім жинақтау |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы
|
Демеушілерге хат дайындап, тарату |
Ø Бей - берекет отбасылар, бұзақылыққа бейім балалар үйіне бару Ø Бұзақылыққа бейім топтағы балаларды түрлі үйірмелерге қатыстырып қызығушылықтарын ояту |
|
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері Мектеп инспекторы |
Тегін үйірелермен қамту |
Ø «Отбасы және тәрбие» сауалнама жүргізу |
Сауалнама |
Қараша, наурыз |
Тәрбие ісінің меңгерушісі Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы |
Анықтама |
Жетім және қамқорлыққа алынған оқушылардың тұрмыстық жағдайын, қамқоршысымен байланысын бақылау мақсатында, үйлерін аралау, қамқоршысымен әңгіме өткізу. |
|
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері |
Анықтама |
Ата – ана қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қорғау және қолдау көрсету. |
|
Қажет болған жағдайда |
Әлеуметтік педагог |
|
|
|
|
|
|
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс |
||||
§ Ұйымдастыру § Құжаттарын жинақтау § үйіне бару |
|
Қажет болған жағдайда |
Тәрбие ісінің меңгерушісі Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы |
Әлеуметтік карта Тұрмыстық жағдайын зерттеу актісі |
|
|
|
|
|
ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы |
||||
§ Ұйымдастыру § Құжаттарын жинақтау § үйіне бару |
|
Қажет болған жағдайда |
Тәрбие ісінің меңгерушісі Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы |
Әлеуметтік карта Тұрмыстық жағдайын зерттеу актісі |
|
|
|
|
|
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс |
||||
«Отбасы – тәрбиенің бастауы» |
Дәріс |
Қараша |
Әлеуметтік педагог |
Баяндама |
Ата-аналар құзыреттілігі мектебі |
ДӨҢГЕЛЕК үстел |
Желтоқсан |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
«Отбасы – бәрінің бастауы» |
Сауалнама |
Қаңтар |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
«Отбасы және мектеп: сенім желісі» |
Брошура |
Сәуір |
Әлеуметтік педагог |
|
«Отбасы және мектеп: тиімді өзара әрекеттесу жолдары» |
Ата-аналар жиналысы |
Мамыр |
Әлеуметтік педагог |
Баяндама |
Ата – аналармен бірігіп оқушылардың үйіне бару |
|
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы |
|
VI. Диагностикалау-талдау қызметі |
||||
Жетім, әлеуметтік жағдайы төмен балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру |
Құжат жинақтау |
Мамыр |
Тәрбие ісінің меңгерушісі Әлеуметтік педагог
|
|
Педогогикалық кеңестерге, сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестіктеріне қатысу |
|
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
|
Өзінің біліктілік деңгейін көтеру, ҚР Конституциясын білу, бала құқығының конвенциясын, ҚР үкіметінің білім берудегі сұрақтады шешуі туралы, жалпы әлеуметтік педогогикалық психологияны, еңбекті қорғау ережелері мен нормаларын білу |
|
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
|
Мектеп жоспарына сәйкес педагогикалық кеңестерге, отырыстарға, дөңгелек столдарға, конференцияларға қатысу. |
|
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
|
|
|
|
|
|