Бүгін: 08.02.2025
Реформалардың локомотиві сіздерсіздер, біздің ару жастар! Қазақстанның болашағы жастардың қолында, өз мүмкіндігіңді, арманыңды жіберіп алма. Жақсы оқып, еңбектенген адамның ғана арманы орындалады. Қасым-Жомарт Тоқаев

        Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық  қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» 25.08.2022 жылғы № 377 бұйрығының (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) негізінде жүзеге асыру.

 

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің жұмысы 5 негізгі бағыт бойынша жүзеге асырылады::

 

  1. I) Диагностика
  2. II) Түзету-дамыту жұмысы

III) Алдын алу-ағартушылық жұмысы

  1. IV) Кеңес беру
  2. V) Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

 

 

  Мақсат:

      Мектепте қолайлы психологиялық ахуал құру және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.

 

  Міндеттер:

 -  білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу , өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыру;

-  оқушыларға, ата-аналарға және педагогтарға психологиялық, консультациялық көмек көрсету;

-   мектептің барлық педагогикалық құрамын мектептің психологиялық қызметінің жұмысына белсенді тарту;

-   білім беру процесінің барлық қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;

-   психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру;

-   мектептегі оқушылардың қолайлы психологиялық ахуалына жағдай жасау.

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тамыз

 

Психологиялық қызмет жұмысын жоспарлау

 

Қызметі

Мақсаты

Жауапты

Аяқталу нысаны

1

Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту

Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру

Психологиялық қызметтің құрамы

Оқу жылына бекітілген жұмыс жоспар

2

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік-құқықтық базаны құру

Хатшы

- Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық

3

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік-құқықтық базаны құру

Хатшы

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық

 

 

Шараның атауы

Жұмыс бағыты

Нысаналы  топ

Орындалумерзімі

Аяқталу нысаны

Жауапты

Орындалғаны туралы белгі

1

Жаңадан келген оқушылардың жеке іс-қағаздарын зерттеу

Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: психологиялық көмекті қажет ететін оқушылардың әртүрлі санаттарының деректер банкін қалыптастыру.

Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар

Қыркүйек айынан бастап және оқу жылында жүйелі түрде

Электрондық мәліметтер базасы

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 1-11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

2

«Тәуекел тобы» контингентінің жеке жоспарларын жасау және бекіту

Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

«Тәуекел тобы» контингенті

Оқу жылының басында және жүйелі түрде

Жеке жоспарлар

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 1-11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

3

Жалпы мектепішілік, сыныптық ата-аналар жиналыстарында сөз сөйлеу

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: ата-аналарды оқу жылына балалармен психологиялық қызметтің алдағы жұмысы туралы хабардар ету

1-ден 11-сыныпқа дейінгі  Ата-аналар

Қыркүйек

Сыныптар бойынша ата-аналарды хабардар ету және келісім парақтарын жинау

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, барлық сыныптардың сынып жетекшілері

 

4

«Бірінші сынып оқушыларының табысты бейімделуіне жағдай жасау» оқыту семинары

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: педагогтерге психологиялық-педагогикалық білім беру

1 сынып мұғалімдері

Қыркүйек

Семинарды өткізу туралы ақпарат

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер

 

5

«Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі» семинар-практикумы

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру

1 сынып ата-аналары

Қыркүйек

Семинарды өткізу туралы ақпарат

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 1 сыныптың сынып жетекшілері

 

6

«Орта буынға көшу кезінде бесінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» оқыту семинары

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: педагогтерге психологиялық-педагогикалық білім беру

5 сынып мұғалімдері

Қыркүйек

Семинарды өткізу туралы ақпарат

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер

 

7

«Оқу жылының басында баланың мектепке сәтті бейімделуі»

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру

1-ден 11 дейінгі сынып ата-аналар

Қыркүйек

Семинарды өткізу туралы ақпарат

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 1-11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

8

«Мектеп суреті» проективті әдістемесі

Автор- Нижегородцева Н.

Шадриков В.

Диагностика: бірінші сынып оқушыларының мектепке оқу дайындығын зерттеу

 

 

1-сынып оқушылары

Қыркүйек

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер, 1-сыныптың сынып жетекшілері

 

9

«Адаммен ағаш» проективті әлеуметтік-психологиялық әдістемесі.

Автор-Д. Лампен, Л.П. Пономаренконың бейімделуі

Диагностика: оқушылардың бейімделу процесін зерттеу және бейімделу проблемаларын анықтау

1-4 сынып оқушылары

Қыркүйек-қазан

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер, 1-4 сыныптардың сынып жетекшілері

 

10

№ 1 тақырып «Дау жанжал емес» Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Түзету және дамыту жұмысы: жанжалды жағдайларда мінез-құлықтың конструктивті тәсілдерін дамыту.

7-сынып оқушылары

Қыркүйек-қазан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 7 сыныптың сынып жетекшілері

 

11

"Психологиялық сүйемелдеу топтары" контингенті туралы ақпарат жинау

Ұйымдастыру әдістемелік-жұмыс: «Оқушының сауалнамасы» АСППМ жүйесінде сынып жетекшілерінің толтыруы

Психологиялық сүйемелдеу тобы

Қазан және оқу жылында жүйелі түрде

«Психологиялық сүйемелдеу топтары» контингентімен жұмыста мектептің мобильдік тобының қызметін ұйымдастыру. Талдамалық анықтама

Мобильді топтың негізгі құрамы

 

12

Филлипстің мектеп мазасыздығына арналған тест-сауалнамасы

Диагностика: мектептегі мазасыздықты зерттеу

5, 6, 7 сынып оқушылары

Қазан

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер, 5,6,7 сыныптардың сынып жетекшілері

 

13

«Ата-аналармен жұмыста жанжалды жағдайларды қалай шешуге болады?» тақырыбында педагогтерге арналған семинар-практикум

Түзету-дамыту жұмысы: жанжалды жағдайларды реттеу бойынша педагогтердің дағдыларын дамыту

1-11 сынып жетекшілері

Қазан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер

 

14

№ 3 тақырып  «Қауіпті жағдайлар, сыпайы бас тарту» Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Түзету-дамыту жұмысы: балаларды потенциалды қауіпті жағдайлар туралы ақпараттандыру, әлеуметтік дағдыларды дамыту

1-4 сынып оқушылары

Қазан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 1-4 сыныптардың сынып жетекшілері

 

15

«Тағдыр күзетшілері» превенция бағдарламасы шеңберінде мектеп педагогтері мен қызметкерлерді оқыту

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу

Пән мұғалімдері және барлық буындардың сынып жетекшілері және мектеп

қызметкерлері

Қазан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер

 

16

«Психикалық күйлерді өзін-өзі бағалау» тесті (Айзенк бойынша)

Диагностика: жасөспірімдердің психоэмоционалды жағдайын зерттеу

8-11 сынып оқушылары

Қазан. қараша

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер. 8 сыныптан 11 сыныпқа дейінгі сынып жетекшілері

 

17

«Жасөспірімдерге арналған Отбасылық әлеуметтену» «Амалтея» диагностикалық кешені

Диагностика: отбасылық әлеуметтенуді зерттеу

5-6 сынып оқушылары

Қазан. қараша

Диагностика нәтижелері

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 5-6 сыныптың сынып жетекшілері

 

18

№ 2 тақырып «Ашумен не істеу керек?» Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде  

Түзету және дамыту жұмысы: оқушыларға агрессивті сезімдерді қауіпсіз білдіру тәсілдерін үйрету, рефлексивті механизмдерді белсендіру.

5-7 сынып оқушылары

Қазан. қараша

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 5-7 сыныптардың  сынып жетекшілері

 

19

Семинар-дәрістер: «Көңіл-күйіңізге әсер етіңіз және оны жақсартыңыз» және оқушыларға арналған дәрістер, «Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру бағдарламалары, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу» материалдары

Алдын алу-ағарту жұмысы: кәмелетке толмағандардың аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу

7-10 сынып оқушылары

Қазан. қараша

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 7-11 сынып жетекшілері

 

20

«Социометрия» әдістемесі

 

Диагностика: тұлғааралық қатынастар құрылымындағы топтардың психологиялық климатын және оқушының мәртебесін зерттеу

5-8 сынып оқушылары

Қараша

Диагностика нәтижелері

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 5-8 сыныптардың сынып жетекшілері

 

21

«Отбасындағы микроклимат және бала тәрбиесі» тақырыбындағы ата-аналарға арналған топтық кеңестер

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналармен психологиялық-педагогикалық ағарту жұмысы

Ата-аналар (мектеп әкімшілігінің өтініші бойынша)

Қараша

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілер

 

22

№4 тақырып «Мен өзімді мақтан тұта аламын» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Түзету-дамыту жұмысы: позитивті қарым-қатынасты дамыту, сенімділік сезімін арттыру

5-7 сынып оқушылары (мектеп әкімшілігінің сұранысы бойынша)

Қараша

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері

5-8 сыныптар

 

23

Жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерттеу

Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: психологиялық көмекті қажет ететін оқушылардың әртүрлі санаттарының деректер банкін қалыптастыру.

Жаңадан келген оқушылар

Желтоқсан

Контингенттің электрондық деректер базасы

«Психологиялық сүйемелдеу топтары», «Тәуекел тобы»

Мектептің психологиялық қызметінің негізгі құрамы

 

24

№5 тақырып «Стресстен қалай құтылуға болады?» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Түзету және дамыту жұмысы: оқушылардың стресске төзімділік қабілетін қалыптастыру

8-11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

25

№ 6 тақырып «Мен өз ренішіме түстім» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ренішпен күресу әдістерін үйрету, эмпатияны дамыту.

6-7 сынып оқушылары

Желтоқсан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

26

Логикалық жаттығулар кешені, «Орындықтар», «Күрделі квадрат» тапсырмалары және т. б.

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

 

Түзету-дамыту жұмысы: психологиялық дамыту және түзету

жасөспірімдер ерекшеліктері

5-7 сыныптары оқушылары үшін, сынып жетекшілерінің сұранысы бойынша

Желтоқсан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 5-7 сыныптарының сынып жетекшілері

 

 

Ақпараттық акция, шағын дәрістер: «Қауіпсіз ғаламтор», «Ғаламтор ресурстарын қолдану мәдениеті»

Тақырып шамамен, ұсынылған тақырыптардың ішінен таңдау арқылы жүзеге асырылады, сонымен қатар тақырыпты өзімен ауыстыруға болады. Іс-шара мақсатқа сай болуы керек.

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ғаламтордағы қауіпсіз мінез-құлықтың алдын алу

1-11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Іс-шараларды өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

27

Бірінші сынып оқушыларын бейімдеу бойынша мұғалімге арналған сауалнама (Ковалева)

Диагностика: бірінші сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктерін зерттеу

1 сынып оқушылары

Желтоқсан

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер,

1- сыныптың сынып жетекшілері

 

28

«Негативті жағдайларды жеңу жолдары» тесті «Амалтея» диагностикалық кешені

Жоғары сынып оқушыларының стресске төзімділігін диагностикалау

11 сынып оқушылары, сонымен қатар ПСТ контингентінің барлық оқушыларын тексеруге болады

Желтоқсан

Контингенттің электрондық деректер базасы

«Психологиялық сүйемелдеу топтары», «Тәуекел тобы»

Педагог-психологтер, 10-11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

29

Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жартыжылдық есепті жасау

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Есеп жасау

Желтоқсан

Нысан бойынша жартыжылдық есеп.

Педагог-психологтер

 

30

«Ата-аналармен жұмыста жанжалды жағдайларды қалай шешуге болады?» тақырыбында педагогтерге арналған семинар-практикум

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: жанжалды жағдайларды реттеу бойынша педагогтердің дағдыларын дамыту

Сынып жетекшілері

Қаңтар

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер

 

31

А. Г. Лусканованың мектеп мотивациясын анықтау сауалнамасы

Диагностика: мектеп мотивациясын зерттеу

4 сынып оқушылары

Қаңтар

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер, 4 сыныптың сынып жетекшілері

 

32

1-5 және 10 сынып оқушыларын бейімдеу бойынша жұмыстарға талдау жасау.

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс: кураторларға бейімделу кезеңінде оқушыларға көмек көрсету бойынша ұсыныстар әзірлеу.

1-5 және 10 сынып оқушылары.

Қаңтар

Талдамалық анықтама

Педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

33

Әкімшіліктің сұрауы бойынша педагогикалық кеңесте, педагогикалық кеңес жұмысының тақырыбы аясында сөз сөйлеу.

Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту

Педагогтер

Қаңтар

Педагогикалық кеңестің хаттамасы

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер

 

34

Мұғалімдерге арналған семинар – тренинг: «Мұғалімдердің эмоционалды күйзеліс синдромының алдын алу және педагогтардың психикалық денсаулығын нығайту» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде.

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: эмоционалды күйзеліс синдромының алдын алу және мұғалімдердің психикалық денсаулығын қолдау үшін жағдай жасау.

Педагогтер

Қаңтар

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер

 

35

Ата-аналарға арналған топтық кеңестер: «Баламен сенімді қарым-қатынасты қалай құруға болады?», «Жазасыз тәрбиелеу»

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру

Ата-аналар (сынып жетекшілерінің өтініші бойынша)

Қаңтар

Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

36

Бақылау диагностикасы «тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы

Диагностика: бірінші жартыжылдықта анықталған ПСТ оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау

«Тәуекел тобы» контингентінің оқушылары

Қаңтар

Диагностика нәтижелері

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

37

№ 7 Тақырып «Ойлар, сезімдер, мінез-құлық» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: эмоционалды саланы дамыту, өзін-өзі анықтау дағдыларына үйрету

4-5 сынып оқушылары

 

Ақпан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

38

№ 8 Тақырып «Өтініш және оған деген көзқарасым» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Түзету және дамыту жұмысы: әлеуметтік дағдыларды дамыту

8-11 сынып оқушылары

Ақпан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері

 

39

«Мазасыздық шкаласы» әдістемесі (Кондаш)

Диагностика: мектептегі, өзін-өзі бағалайтын және тұлғааралық мазасыздықты зерттеу

7-сынып оқушылары

Ақпан

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер,

7-сыныптың сынып жетекшілері

 

40

Топтық әңгімелесу

«Қарым-қатынас мәдениеті»

Түзету және дамыту жұмысы: қарым-қатынас дағдыларын дамыту

Бастауыш сынып оқушылары сынып жетекшілерінің сұраныстары негізінде

 

Ақпан

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

41

Әкімшіліктің, ата-аналардың және педагогтердің өтініштері негізінде топтық консультациялар

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: психологиялық көмек

Сынып жетекшілерінің сұранысы негізінде

 

Ақпан

Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар

Педагог-психологтер, шақырылған мамандар

 

42

«Мен тәуелсіз болғым келеді!» Тренингтер

Түзету және дамыту жұмысы: бастауыш сынып оқушыларының ерікті қасиеттерін дамыту.

1-сынып оқушылары

Ақпан

Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар

Педагог-психологтер,

1-сыныптың сынып жетекшілері

 

43

«Сезім және эмоциялар» тақырыбындағы тәжірибелік сабақ

Түзету және дамыту жұмысы эмоционалды күйлерді басқаруда дағдыларды дамыту

Орта буын оқушылары педагогтердің сұранысы негізінде

Ақпан

Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

44

«Мен өмірді таңдаймын!» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: психологиялық аутодеструктивті мінез-құлық

Орта және жоғары сынып оқушылары

Ақпан Наурыз

Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар

Директордың

ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

45

«Отбасының кинетикалық суреті» проективті әдістеме

Диагностика: отбасының психологиялық ахуалын зерттеу

4-5 сынып оқушылары.

Наурыз

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер, 4-5 сыныптардың сынып жетекшілері

 

46

Бақылау диагностикасы «Тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы

Диагностика: бірінші жартыжылдықта анықталған ПСТ оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау

«Тәуекел тобы» контингентінің оқушылары

Наурыз

Диагностика нәтижелері

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

47

№11 тақырып «Қиын жағдайлар маған не үйрете алады?» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: қиын жағдайлар туындаған кезде оқыту әсерінің мүмкіндігін түсіну

2-3 сынып оқушылары

Наурыз

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Педагог-психологтер, сынып жетекшілері

 

48

«Біздің балалар таңдаған мамандықтар» тақырыбындағы дәріс

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға кәсіптік бағдар беру

9,11 сынып ата-аналары

Наурыз

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

49

Жас мұғалімдерге арналған семинар: «Жасөспірімді қалай түсінуге және қабылдауға болады?»

Өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту

Жас педагогтер

Наурыз

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер.

 

50

Сюзан Деллингердің психогеометриялық тестілеуі

Диагностика: тұлға түрін зерттеу

9 және 11 сынып оқушылары , сұраныс бойынша

Наурыз

Сәуір

Диагностика нәтижелері

Педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

51

«Кәсіби дайындық сауалнамасы» кәсіптік бағдар беру тестілеуі

Диагностика: оқушылардың кәсіби мотивтерін зерттеу

9 және 11 сынып оқушылары

Наурыз

Сәуір

Диагностика нәтижелері

Бейіндік оқыту жөніндегі директордың орынбасары, педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

52

Е. К. Климовтың дифференциалды-диагностикалық сауалнамасы

Диагностика: оқушылардың бейіндік бағытын зерттеу

9 және 11 сынып оқушылары

Наурыз

Сәуір

Диагностика нәтижелері

Бейіндік оқыту жөніндегі директордың орынбасары, педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

53

Тақырыптық әңгіме: «Болашаққа арналған жоспарлар»

Түлектерге психологиялық-педагогикалық ағарту

9, 11 сынып оқушылары және ата-аналар

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері

 

54

Жасөспірімдерге арналған жадынамалар мен дәрістер: «Егер сізді ренжітсе не істеу керек?»

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: орта мектеп оқушылары арасында буллингтің алдын алу

Орта және жоғары сынып оқушылары

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

55

«Жағымсыз жағдайларды жеңу жолдары» 

«Амалтея» диагностикалық кешені

Жоғары сынып оқушыларының стресске төзімділігін диагностикалау

11 сынып оқушылары

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

56

А. О. Орехованың «Үйлер» әлеуметтік эмоциялар мен құндылық бағдарларының жеке қатынастарының проективті тесті

Эмоционалды фоны мен құндылық бағдарларын диагностикалау

4-5 сынып оқушылары

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Педагог-психологтер, сынып жетекшілер

 

57

«Жасөспірім ерекшеліктері» тақырыбында ата-аналарға арналған топтық кеңестер

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық ағарту жұмыстары

Ата-аналар (сынып жетекшілерінің өтініші бойынша)

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

58

- «Емтиханға психологиялық дайындық»

- «ҰБТ-ға психологиялық дайындық» тақырыптары бойынша дәріс

9, 11 сынып оқушыларында ҰБТ-ға және мемлекеттік емтихандарға дайындық кезеңінде эмоционалдық шамадан тыс жүктеменің алдын алу

9, 11 сынып оқушылары және ата-аналары

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

59

№12 тақырып «Толеранттылық дегеніміз не?»

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: оқушыларды толеранттылық ұғымымен және толерантты және интолерантты тұлғаның негізгі белгілерімен таныстыру; Өзін және басқа адамдарды барабар және толық тану қабілеттерін дамыту

7-10 сынып оқушылары, педагогтардың сұранысы негізінде

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

60

 Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтары: «Стресспен күресу әдістері»; «Емтиханда өзіне деген сенімділік»   

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде

Түзету және дамыту жұмысы: балалардың өзіне деген сенімділік сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар

9 және 11 сынып оқушылары, педагогтардың сұраныстары негізінде

Сәуір

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

 

Ата-аналарға арналған жадынамалар: «Ата-ананың беделі туралы»

Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беру

Орта буын

ата-аналары

Мамыр

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

61

«Қорытынды емтихандар: қалай дайындалу керек?» дәрістерін өткізу

Алдын алу-ағартушылық жұмыс: мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде психоэмоционалды шамадан тыс жүктеменің алдын алу

9,11 сынып оқушылары

Мамыр

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

62

Қорытынды диагностика «Тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы

Диагностика: Диагностика нәтижелерінде анықталған ПСТ оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау

«Тәуекел тобы» контингентінің оқушылары

Мамыр

Диагностика нәтижелерін талдау

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

63

ПСТ контингентін оңалту және түзету процесін бағалау (психологиялық сүйемелдеу топтары)

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс: ПСТ контингенттерінің жеке жоспарларын орындау

«Тәуекел тобы» контингентінің қатысушылары

Мамыр

Атқарылған жұмыстарды талдау

Мобильді топтың құрамы

 

64

Тақырыптық әңгіме:

«Жаман көңіл-күйді, тітіркенуді, ренішті қалай жеңуге болады?»

Психоэмоционалды денсаулықтың алдын алу

1-4 сынып оқушылары үшін сынып жетекшілерінің сұраныстары негізінде

Мамыр

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

65

Ата-аналарға арналған кеңес: «Жасөспірімдердің өмірлік мақсаттары. Өзіңізді және баланы болашақ емтихандарға қалай дайындау керек?»

Ата-аналарға кәсіптік бағдар беру бойынша кеңес беру

9,11 сынып ата-аналары.

Мамыр

Іс-шараны өткізу туралы анықтама

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері.

 

66

Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жылдық есепті жасау

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс: есеп жазу

Психологиялық қызметтің атқарған жұмыстары

Мамыр

Әдістемелік бөлім ұсынған нысан бойынша жылдық талдамалық және статистикалық есеп

Педагог-психологтер