Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» 25.08.2022 жылғы № 377 бұйрығының (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) негізінде жүзеге асыру.
Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің жұмысы 5 негізгі бағыт бойынша жүзеге асырылады::
- I) Диагностика
- II) Түзету-дамыту жұмысы
III) Алдын алу-ағартушылық жұмысы
- IV) Кеңес беру
- V) Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс
Мақсат:
Мектепте қолайлы психологиялық ахуал құру және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.
Міндеттер:
- білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу , өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыру;
- оқушыларға, ата-аналарға және педагогтарға психологиялық, консультациялық көмек көрсету;
- мектептің барлық педагогикалық құрамын мектептің психологиялық қызметінің жұмысына белсенді тарту;
- білім беру процесінің барлық қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
- психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру;
- мектептегі оқушылардың қолайлы психологиялық ахуалына жағдай жасау.
Тамыз |
||||
Психологиялық қызмет жұмысын жоспарлау |
||||
|
Қызметі |
Мақсаты |
Жауапты |
Аяқталу нысаны |
1 |
Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту |
Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру |
Психологиялық қызметтің құрамы |
Оқу жылына бекітілген жұмыс жоспар |
2 |
Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту |
Нормативтік-құқықтық базаны құру |
Хатшы |
- Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық |
3 |
Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту |
Нормативтік-құқықтық базаны құру |
Хатшы |
Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық |
№ |
Шараның атауы |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындалумерзімі |
Аяқталу нысаны |
Жауапты |
Орындалғаны туралы белгі |
1 |
Жаңадан келген оқушылардың жеке іс-қағаздарын зерттеу |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: психологиялық көмекті қажет ететін оқушылардың әртүрлі санаттарының деректер банкін қалыптастыру. |
Тәуекел тобы, жетім балалар, мүгедек балалар |
Қыркүйек айынан бастап және оқу жылында жүйелі түрде |
Электрондық мәліметтер базасы |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 1-11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
2 |
«Тәуекел тобы» контингентінің жеке жоспарларын жасау және бекіту |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу |
«Тәуекел тобы» контингенті |
Оқу жылының басында және жүйелі түрде |
Жеке жоспарлар |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 1-11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
3 |
Жалпы мектепішілік, сыныптық ата-аналар жиналыстарында сөз сөйлеу |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: ата-аналарды оқу жылына балалармен психологиялық қызметтің алдағы жұмысы туралы хабардар ету |
1-ден 11-сыныпқа дейінгі Ата-аналар |
Қыркүйек |
Сыныптар бойынша ата-аналарды хабардар ету және келісім парақтарын жинау |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, барлық сыныптардың сынып жетекшілері |
|
4 |
«Бірінші сынып оқушыларының табысты бейімделуіне жағдай жасау» оқыту семинары |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: педагогтерге психологиялық-педагогикалық білім беру |
1 сынып мұғалімдері |
Қыркүйек |
Семинарды өткізу туралы ақпарат |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер |
|
5 |
«Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі» семинар-практикумы |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру |
1 сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
Семинарды өткізу туралы ақпарат |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 1 сыныптың сынып жетекшілері |
|
6 |
«Орта буынға көшу кезінде бесінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» оқыту семинары |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: педагогтерге психологиялық-педагогикалық білім беру |
5 сынып мұғалімдері |
Қыркүйек |
Семинарды өткізу туралы ақпарат |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер |
|
7 |
«Оқу жылының басында баланың мектепке сәтті бейімделуі» |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру |
1-ден 11 дейінгі сынып ата-аналар |
Қыркүйек |
Семинарды өткізу туралы ақпарат |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 1-11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
8 |
«Мектеп суреті» проективті әдістемесі Автор- Нижегородцева Н. Шадриков В. |
Диагностика: бірінші сынып оқушыларының мектепке оқу дайындығын зерттеу
|
1-сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 1-сыныптың сынып жетекшілері |
|
9 |
«Адаммен ағаш» проективті әлеуметтік-психологиялық әдістемесі. Автор-Д. Лампен, Л.П. Пономаренконың бейімделуі |
Диагностика: оқушылардың бейімделу процесін зерттеу және бейімделу проблемаларын анықтау |
1-4 сынып оқушылары |
Қыркүйек-қазан |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 1-4 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
10 |
№ 1 тақырып «Дау жанжал емес» Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Түзету және дамыту жұмысы: жанжалды жағдайларда мінез-құлықтың конструктивті тәсілдерін дамыту. |
7-сынып оқушылары |
Қыркүйек-қазан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 7 сыныптың сынып жетекшілері |
|
11 |
"Психологиялық сүйемелдеу топтары" контингенті туралы ақпарат жинау |
Ұйымдастыру әдістемелік-жұмыс: «Оқушының сауалнамасы» АСППМ жүйесінде сынып жетекшілерінің толтыруы |
Психологиялық сүйемелдеу тобы |
Қазан және оқу жылында жүйелі түрде |
«Психологиялық сүйемелдеу топтары» контингентімен жұмыста мектептің мобильдік тобының қызметін ұйымдастыру. Талдамалық анықтама |
Мобильді топтың негізгі құрамы |
|
12 |
Филлипстің мектеп мазасыздығына арналған тест-сауалнамасы |
Диагностика: мектептегі мазасыздықты зерттеу |
5, 6, 7 сынып оқушылары |
Қазан |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 5,6,7 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
13 |
«Ата-аналармен жұмыста жанжалды жағдайларды қалай шешуге болады?» тақырыбында педагогтерге арналған семинар-практикум |
Түзету-дамыту жұмысы: жанжалды жағдайларды реттеу бойынша педагогтердің дағдыларын дамыту |
1-11 сынып жетекшілері |
Қазан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер |
|
14 |
№ 3 тақырып «Қауіпті жағдайлар, сыпайы бас тарту» Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Түзету-дамыту жұмысы: балаларды потенциалды қауіпті жағдайлар туралы ақпараттандыру, әлеуметтік дағдыларды дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Қазан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 1-4 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
15 |
«Тағдыр күзетшілері» превенция бағдарламасы шеңберінде мектеп педагогтері мен қызметкерлерді оқыту |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу |
Пән мұғалімдері және барлық буындардың сынып жетекшілері және мектеп қызметкерлері |
Қазан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер |
|
16 |
«Психикалық күйлерді өзін-өзі бағалау» тесті (Айзенк бойынша) |
Диагностика: жасөспірімдердің психоэмоционалды жағдайын зерттеу |
8-11 сынып оқушылары |
Қазан. қараша |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер. 8 сыныптан 11 сыныпқа дейінгі сынып жетекшілері |
|
17 |
«Жасөспірімдерге арналған Отбасылық әлеуметтену» «Амалтея» диагностикалық кешені |
Диагностика: отбасылық әлеуметтенуді зерттеу |
5-6 сынып оқушылары |
Қазан. қараша |
Диагностика нәтижелері |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 5-6 сыныптың сынып жетекшілері |
|
18 |
№ 2 тақырып «Ашумен не істеу керек?» Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Түзету және дамыту жұмысы: оқушыларға агрессивті сезімдерді қауіпсіз білдіру тәсілдерін үйрету, рефлексивті механизмдерді белсендіру. |
5-7 сынып оқушылары |
Қазан. қараша |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 5-7 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
19 |
Семинар-дәрістер: «Көңіл-күйіңізге әсер етіңіз және оны жақсартыңыз» және оқушыларға арналған дәрістер, «Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру бағдарламалары, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу» материалдары |
Алдын алу-ағарту жұмысы: кәмелетке толмағандардың аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу |
7-10 сынып оқушылары |
Қазан. қараша |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 7-11 сынып жетекшілері |
|
20 |
«Социометрия» әдістемесі
|
Диагностика: тұлғааралық қатынастар құрылымындағы топтардың психологиялық климатын және оқушының мәртебесін зерттеу |
5-8 сынып оқушылары |
Қараша |
Диагностика нәтижелері |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 5-8 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
21 |
«Отбасындағы микроклимат және бала тәрбиесі» тақырыбындағы ата-аналарға арналған топтық кеңестер |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналармен психологиялық-педагогикалық ағарту жұмысы |
Ата-аналар (мектеп әкімшілігінің өтініші бойынша) |
Қараша |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілер |
|
22 |
№4 тақырып «Мен өзімді мақтан тұта аламын» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Түзету-дамыту жұмысы: позитивті қарым-қатынасты дамыту, сенімділік сезімін арттыру |
5-7 сынып оқушылары (мектеп әкімшілігінің сұранысы бойынша) |
Қараша |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері 5-8 сыныптар |
|
23 |
Жаңадан келген оқушылардың жеке істерін зерттеу |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: психологиялық көмекті қажет ететін оқушылардың әртүрлі санаттарының деректер банкін қалыптастыру. |
Жаңадан келген оқушылар |
Желтоқсан |
Контингенттің электрондық деректер базасы «Психологиялық сүйемелдеу топтары», «Тәуекел тобы» |
Мектептің психологиялық қызметінің негізгі құрамы |
|
24 |
№5 тақырып «Стресстен қалай құтылуға болады?» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Түзету және дамыту жұмысы: оқушылардың стресске төзімділік қабілетін қалыптастыру |
8-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
25 |
№ 6 тақырып «Мен өз ренішіме түстім» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ренішпен күресу әдістерін үйрету, эмпатияны дамыту. |
6-7 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
26 |
Логикалық жаттығулар кешені, «Орындықтар», «Күрделі квадрат» тапсырмалары және т. б. Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде
|
Түзету-дамыту жұмысы: психологиялық дамыту және түзету жасөспірімдер ерекшеліктері |
5-7 сыныптары оқушылары үшін, сынып жетекшілерінің сұранысы бойынша |
Желтоқсан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, әлеуметтік педагогтер, 5-7 сыныптарының сынып жетекшілері |
|
|
Ақпараттық акция, шағын дәрістер: «Қауіпсіз ғаламтор», «Ғаламтор ресурстарын қолдану мәдениеті» Тақырып шамамен, ұсынылған тақырыптардың ішінен таңдау арқылы жүзеге асырылады, сонымен қатар тақырыпты өзімен ауыстыруға болады. Іс-шара мақсатқа сай болуы керек. |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ғаламтордағы қауіпсіз мінез-құлықтың алдын алу |
1-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Іс-шараларды өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
27 |
Бірінші сынып оқушыларын бейімдеу бойынша мұғалімге арналған сауалнама (Ковалева) |
Диагностика: бірінші сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктерін зерттеу |
1 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 1- сыныптың сынып жетекшілері |
|
28 |
«Негативті жағдайларды жеңу жолдары» тесті «Амалтея» диагностикалық кешені |
Жоғары сынып оқушыларының стресске төзімділігін диагностикалау |
11 сынып оқушылары, сонымен қатар ПСТ контингентінің барлық оқушыларын тексеруге болады |
Желтоқсан |
Контингенттің электрондық деректер базасы «Психологиялық сүйемелдеу топтары», «Тәуекел тобы» |
Педагог-психологтер, 10-11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
29 |
Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жартыжылдық есепті жасау |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
Есеп жасау |
Желтоқсан |
Нысан бойынша жартыжылдық есеп. |
Педагог-психологтер |
|
30 |
«Ата-аналармен жұмыста жанжалды жағдайларды қалай шешуге болады?» тақырыбында педагогтерге арналған семинар-практикум |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: жанжалды жағдайларды реттеу бойынша педагогтердің дағдыларын дамыту |
Сынып жетекшілері |
Қаңтар |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер |
|
31 |
А. Г. Лусканованың мектеп мотивациясын анықтау сауалнамасы |
Диагностика: мектеп мотивациясын зерттеу |
4 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 4 сыныптың сынып жетекшілері |
|
32 |
1-5 және 10 сынып оқушыларын бейімдеу бойынша жұмыстарға талдау жасау. |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс: кураторларға бейімделу кезеңінде оқушыларға көмек көрсету бойынша ұсыныстар әзірлеу. |
1-5 және 10 сынып оқушылары. |
Қаңтар |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
33 |
Әкімшіліктің сұрауы бойынша педагогикалық кеңесте, педагогикалық кеңес жұмысының тақырыбы аясында сөз сөйлеу. |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс: педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту |
Педагогтер |
Қаңтар |
Педагогикалық кеңестің хаттамасы |
Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер |
|
34 |
Мұғалімдерге арналған семинар – тренинг: «Мұғалімдердің эмоционалды күйзеліс синдромының алдын алу және педагогтардың психикалық денсаулығын нығайту» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде. |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: эмоционалды күйзеліс синдромының алдын алу және мұғалімдердің психикалық денсаулығын қолдау үшін жағдай жасау. |
Педагогтер |
Қаңтар |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Әкімшілік, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер |
|
35 |
Ата-аналарға арналған топтық кеңестер: «Баламен сенімді қарым-қатынасты қалай құруға болады?», «Жазасыз тәрбиелеу» |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру |
Ата-аналар (сынып жетекшілерінің өтініші бойынша) |
Қаңтар |
Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
36 |
Бақылау диагностикасы «тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы |
Диагностика: бірінші жартыжылдықта анықталған ПСТ оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау |
«Тәуекел тобы» контингентінің оқушылары |
Қаңтар |
Диагностика нәтижелері |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
37 |
№ 7 Тақырып «Ойлар, сезімдер, мінез-құлық» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: эмоционалды саланы дамыту, өзін-өзі анықтау дағдыларына үйрету |
4-5 сынып оқушылары
|
Ақпан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
38 |
№ 8 Тақырып «Өтініш және оған деген көзқарасым» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Түзету және дамыту жұмысы: әлеуметтік дағдыларды дамыту |
8-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері |
|
39 |
«Мазасыздық шкаласы» әдістемесі (Кондаш) |
Диагностика: мектептегі, өзін-өзі бағалайтын және тұлғааралық мазасыздықты зерттеу |
7-сынып оқушылары |
Ақпан |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 7-сыныптың сынып жетекшілері |
|
40 |
Топтық әңгімелесу «Қарым-қатынас мәдениеті» |
Түзету және дамыту жұмысы: қарым-қатынас дағдыларын дамыту |
Бастауыш сынып оқушылары сынып жетекшілерінің сұраныстары негізінде
|
Ақпан |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
41 |
Әкімшіліктің, ата-аналардың және педагогтердің өтініштері негізінде топтық консультациялар |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: психологиялық көмек |
Сынып жетекшілерінің сұранысы негізінде
|
Ақпан |
Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар |
Педагог-психологтер, шақырылған мамандар |
|
42 |
«Мен тәуелсіз болғым келеді!» Тренингтер |
Түзету және дамыту жұмысы: бастауыш сынып оқушыларының ерікті қасиеттерін дамыту. |
1-сынып оқушылары |
Ақпан |
Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар |
Педагог-психологтер, 1-сыныптың сынып жетекшілері |
|
43 |
«Сезім және эмоциялар» тақырыбындағы тәжірибелік сабақ |
Түзету және дамыту жұмысы эмоционалды күйлерді басқаруда дағдыларды дамыту |
Орта буын оқушылары педагогтердің сұранысы негізінде |
Ақпан |
Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
44 |
«Мен өмірді таңдаймын!» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: психологиялық аутодеструктивті мінез-құлық |
Орта және жоғары сынып оқушылары |
Ақпан Наурыз |
Іс-шараларды өткізу туралы анықтамалар |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
45 |
«Отбасының кинетикалық суреті» проективті әдістеме |
Диагностика: отбасының психологиялық ахуалын зерттеу |
4-5 сынып оқушылары. |
Наурыз |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 4-5 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
46 |
Бақылау диагностикасы «Тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы |
Диагностика: бірінші жартыжылдықта анықталған ПСТ оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау |
«Тәуекел тобы» контингентінің оқушылары |
Наурыз |
Диагностика нәтижелері |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
47 |
№11 тақырып «Қиын жағдайлар маған не үйрете алады?» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: қиын жағдайлар туындаған кезде оқыту әсерінің мүмкіндігін түсіну |
2-3 сынып оқушылары |
Наурыз |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Педагог-психологтер, сынып жетекшілері |
|
48 |
«Біздің балалар таңдаған мамандықтар» тақырыбындағы дәріс |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға кәсіптік бағдар беру |
9,11 сынып ата-аналары |
Наурыз |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
49 |
Жас мұғалімдерге арналған семинар: «Жасөспірімді қалай түсінуге және қабылдауға болады?» |
Өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту |
Жас педагогтер |
Наурыз |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер. |
|
50 |
Сюзан Деллингердің психогеометриялық тестілеуі |
Диагностика: тұлға түрін зерттеу |
9 және 11 сынып оқушылары , сұраныс бойынша |
Наурыз Сәуір |
Диагностика нәтижелері |
Педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
51 |
«Кәсіби дайындық сауалнамасы» кәсіптік бағдар беру тестілеуі |
Диагностика: оқушылардың кәсіби мотивтерін зерттеу |
9 және 11 сынып оқушылары |
Наурыз Сәуір |
Диагностика нәтижелері |
Бейіндік оқыту жөніндегі директордың орынбасары, педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
52 |
Е. К. Климовтың дифференциалды-диагностикалық сауалнамасы |
Диагностика: оқушылардың бейіндік бағытын зерттеу |
9 және 11 сынып оқушылары |
Наурыз Сәуір |
Диагностика нәтижелері |
Бейіндік оқыту жөніндегі директордың орынбасары, педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
53 |
Тақырыптық әңгіме: «Болашаққа арналған жоспарлар» |
Түлектерге психологиялық-педагогикалық ағарту |
9, 11 сынып оқушылары және ата-аналар |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері |
|
54 |
Жасөспірімдерге арналған жадынамалар мен дәрістер: «Егер сізді ренжітсе не істеу керек?» |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: орта мектеп оқушылары арасында буллингтің алдын алу |
Орта және жоғары сынып оқушылары |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
55 |
«Жағымсыз жағдайларды жеңу жолдары» «Амалтея» диагностикалық кешені |
Жоғары сынып оқушыларының стресске төзімділігін диагностикалау |
11 сынып оқушылары |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
56 |
А. О. Орехованың «Үйлер» әлеуметтік эмоциялар мен құндылық бағдарларының жеке қатынастарының проективті тесті |
Эмоционалды фоны мен құндылық бағдарларын диагностикалау |
4-5 сынып оқушылары |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Педагог-психологтер, сынып жетекшілер |
|
57 |
«Жасөспірім ерекшеліктері» тақырыбында ата-аналарға арналған топтық кеңестер |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық ағарту жұмыстары |
Ата-аналар (сынып жетекшілерінің өтініші бойынша) |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
58 |
- «Емтиханға психологиялық дайындық» - «ҰБТ-ға психологиялық дайындық» тақырыптары бойынша дәріс |
9, 11 сынып оқушыларында ҰБТ-ға және мемлекеттік емтихандарға дайындық кезеңінде эмоционалдық шамадан тыс жүктеменің алдын алу |
9, 11 сынып оқушылары және ата-аналары |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
59 |
№12 тақырып «Толеранттылық дегеніміз не?» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: оқушыларды толеранттылық ұғымымен және толерантты және интолерантты тұлғаның негізгі белгілерімен таныстыру; Өзін және басқа адамдарды барабар және толық тану қабілеттерін дамыту |
7-10 сынып оқушылары, педагогтардың сұранысы негізінде |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
60 |
Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтары: «Стресспен күресу әдістері»; «Емтиханда өзіне деген сенімділік» Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын іске асыру шеңберінде |
Түзету және дамыту жұмысы: балалардың өзіне деген сенімділік сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар |
9 және 11 сынып оқушылары, педагогтардың сұраныстары негізінде |
Сәуір |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
|
Ата-аналарға арналған жадынамалар: «Ата-ананың беделі туралы» |
Профилактикалық-ағартушылық жұмыс: ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беру |
Орта буын ата-аналары |
Мамыр |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
61 |
«Қорытынды емтихандар: қалай дайындалу керек?» дәрістерін өткізу |
Алдын алу-ағартушылық жұмыс: мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде психоэмоционалды шамадан тыс жүктеменің алдын алу |
9,11 сынып оқушылары |
Мамыр |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
62 |
Қорытынды диагностика «Тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы |
Диагностика: Диагностика нәтижелерінде анықталған ПСТ оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау |
«Тәуекел тобы» контингентінің оқушылары |
Мамыр |
Диагностика нәтижелерін талдау |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
63 |
ПСТ контингентін оңалту және түзету процесін бағалау (психологиялық сүйемелдеу топтары) |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс: ПСТ контингенттерінің жеке жоспарларын орындау |
«Тәуекел тобы» контингентінің қатысушылары |
Мамыр |
Атқарылған жұмыстарды талдау |
Мобильді топтың құрамы |
|
64 |
Тақырыптық әңгіме: «Жаман көңіл-күйді, тітіркенуді, ренішті қалай жеңуге болады?» |
Психоэмоционалды денсаулықтың алдын алу |
1-4 сынып оқушылары үшін сынып жетекшілерінің сұраныстары негізінде |
Мамыр |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
65 |
Ата-аналарға арналған кеңес: «Жасөспірімдердің өмірлік мақсаттары. Өзіңізді және баланы болашақ емтихандарға қалай дайындау керек?» |
Ата-аналарға кәсіптік бағдар беру бойынша кеңес беру |
9,11 сынып ата-аналары. |
Мамыр |
Іс-шараны өткізу туралы анықтама |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психологтер, сынып жетекшілері. |
|
66 |
Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жылдық есепті жасау |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс: есеп жазу |
Психологиялық қызметтің атқарған жұмыстары |
Мамыр |
Әдістемелік бөлім ұсынған нысан бойынша жылдық талдамалық және статистикалық есеп |
Педагог-психологтер |
|